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【POP-UP出店レポート】5.15(THU)MEMORAB、二子玉川ライズで出店!マザーズバッグだけじゃない。ドッグバギーにも似合うバッグを


MEMORAB_POPUP

【POP-UP出店レポート】
2025年5月15日(木)、MEMORABは「二子玉川ストリートマーケット ふたこ座」に出店しました。

実はこのマーケット、MEMORABのバッグを開発するずっと前、
私たちがそれぞれプライベートでよく訪れていた思い出の場所のひとつ。
その場所に、今は自分たちのブランドとして立っている——そんな時間に、静かに胸が熱くなりました。

となりは、看板犬たちが迎えてくれるドッグライフスタイルのお店。
ベビーカーだけでなく、ドッグバギーにも装着できるというイメージを持っていただけたのがとても嬉しく、
赤ちゃんも、わんちゃんも——大切な家族とのお出かけに寄り添う存在になれたらと、改めて思いました。

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この日は、男性のお客様が多く足を止めてくださいました。
「かっこいいですね」「いいバッグですね」と声をかけていただき、
性別を問わず、惹かれるバッグとして届いていることに手ごたえを感じた一日でした。

お立ち寄りくださった皆さま、ありがとうございました。


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【POP-UP Report】
On May 15, 2025, MEMORAB joined the "Futako-Tamagawa Street Market - Futakoza" for a one-day pop-up event.

Long before MEMORAB was born, this market was a place we each personally visited and loved.
To now return as a brand we created—standing there not as visitors, but as makers—was a quietly emotional experience.

Next to us was a dog lifestyle shop, complete with adorable shop dogs.
We were happy to hear that people could easily imagine our bags not only on baby strollers, but also on dog buggies.
We hope our bags can be part of those special outings with your little ones—whether they walk on two legs or four.

That day, many male customers stopped by, drawn in by the look of the bags.
Hearing comments like “This looks great” and “Nice bag” made us feel that the design speaks across gender lines.

Thank you to everyone who stopped by!

MEMORABは、父親も持ちたくなるマザーズバッグを提案しています。
@memorab_jp
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